ღღ هر ترانه یک بهانه ست واسه باتو ما شدن ღღ

حیاط خلوتی دوستانه و حرف هایی از جنس سکوت...

ღღ هر ترانه یک بهانه ست واسه باتو ما شدن ღღ

حیاط خلوتی دوستانه و حرف هایی از جنس سکوت...

دعاکن واسه ی اون که دلش از بدی های زندگی سوخته...

خدایا
میوه کدام درختت را
گاز بزنم ؟!
که از زمین رانده شوم
اینجا زمین است ...

ساعت به وقت انسانیت
خوابیده است!
خطا از من است ،
مـی دانم

از من کـه سالـــــــهاست
گفته ام ایاک نعبد،
اما به دیگران هم
دل سپرده ام

از من کـه سالــــــــهاست
گفته ام ایاک نستعین،
اما به دیگران هم
تکیه کرده ام

اما رهایم نکن
بیش از همیشه
دلتنگم...  

نظرات 4 + ارسال نظر
من سه‌شنبه 22 فروردین 1391 ساعت 17:51

عالی بود .عالی

[ بدون نام ] سه‌شنبه 29 فروردین 1391 ساعت 08:28

چقدر هدر صفحه ات خوشگله و پر انرژی

من هم دوسش دارم
هدیه ی یه دوسته

ری را سه‌شنبه 29 فروردین 1391 ساعت 08:28 http://narenjestaan.persianblog.ir

این بالایی من بودم

فهمیدم عزیزم
قربونت برم

لیدوما سه‌شنبه 29 فروردین 1391 ساعت 13:15 http://azda.mihanblog.com

بیش از همیشه خسته ام....


چرا لیدوما جوووووووووون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الهی
بهتر نشدی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد