ღღ هر ترانه یک بهانه ست واسه باتو ما شدن ღღ

حیاط خلوتی دوستانه و حرف هایی از جنس سکوت...

ღღ هر ترانه یک بهانه ست واسه باتو ما شدن ღღ

حیاط خلوتی دوستانه و حرف هایی از جنس سکوت...

شب آرزوها

از פֿـُבا پرسیدمـ :

اگر בﺭ سرنوشتــِ مـَטּ همـ چیز رآ از قبل نوشته اے

آرزو کردטּ چـ سود دآرد ؟؟؟

خدآ گفتــ :شآید نوشته بآشمـ :

" هَر چـ آرزو کرد همآטּ بآشـَد ...

 

پ.ن: به امید اینکه برای همه مون اینو نوشته باشن... التماس دعای بسیار امشب... 

 

امشب دلم می خواد دعا کنم برای اون خانومی که خودشو مسلمون می دونست و امربه معروفو واجب ولی بلد نبود چه جوری بگه که دل نشکنه ولی هدایت بشه طرفش... 

امشب دلم می خواد دعا کنم برای همه ی جوونایی که مثل من و امثال من درمونده ان از جامعه ای که توش زندگی می کنن ... 

امشب دلم می خواد دعا کنم برای تموم پدر مادرهایی که تکیه گاه بچه هاشونن و از ته دل بگم خدایاااااااااااااااااااا سایه شونو از سر هیچ کس کم نکن... 

امشب دلم می خواد دعا کنم برای تموم نوجوونایی که عاشق شدن و فارغ شدن شده سرگرمی این روزهاشون... 

امشب دلم می خواد دعا کنم برای تموم اون آدمهایی که یه روزی زنده بودن و الان احتمالا جاشون از جای من بهتره ولی میگن دستشون از دنیا کوتاهه... 

امشب دلم می خواد دعا کنم برای خوشبختی تموم اون زوج هایی که با هزار و یک امید زندگی مشترکشونو شروع کردن... 

امشب دلم می خواد دعا کنم برای دل تموم کسایی که مثل دل من امشب شکسته ست... 

امشب دلم می خواد دعا کنم برای هرکسی که حاجتی داره، مشکلی داره... 

 

امشب دلم عجیب هوایی شده... 

التماس دعا...

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 4 خرداد 1391 ساعت 23:20

من امشب دلم نمیخواد دعایی کنم حتی برای خودم
من دلم میخاد از فردا عمل کنم به ارزوهایی که خیلی وقته رو دلم تلمبار شده


خیلی خوبه که می خوای عمل کنی
حالا این آرزوها کدوماست؟
قراره فردا باهم بریم خواستگاری کسی؟

ولی من دیشب بهترین هارو برات آرزو کردم...
باشد که برآورده شود

ایگونا شنبه 6 خرداد 1391 ساعت 08:25 http://egona.blogfa.com

فرقی نمیکند دستها بالا باشد یا پایین
وقتی تمام جوخه های ترور مگسک تفنگهایشان را زیر خال سیاه لبهایت نشانه گیری کرده اند و تو آغوش به تمام بوسه های سربی گشوده ای ..

لیدوما شنبه 6 خرداد 1391 ساعت 21:01 http://azda.mihanblog.com

کاش خدا اینو نوشته بود..کاش...


واقعا کاش
ولی خب دیگه اون موقع هم خیلی خوش بحالمون می شد و تلاش و اینا بی مفهوم می شد دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد