ღღ هر ترانه یک بهانه ست واسه باتو ما شدن ღღ

حیاط خلوتی دوستانه و حرف هایی از جنس سکوت...

ღღ هر ترانه یک بهانه ست واسه باتو ما شدن ღღ

حیاط خلوتی دوستانه و حرف هایی از جنس سکوت...

امیدت به خدا باشه...

زندگی را نفسی ارزش غم خوردن نیست
و دلم بس تنگ است
بیخیالی سپر هر درد است
باز هم میخندیم
آنقدر می خندیم که غم از رو برود  

 دیشب داشتم یه آهنگ گوش می دادم جای همگی خالی روحیه ی مان بس عوض شد... حالا هرچی دنبال آهنگم پیدا نمیکنمخلاصه بعدازشنیدن آهنگ تلنگری خوردیم نسبتا روبه بالا و نتیجه ش این شدکه انرژی مثبت بسیاری را دریافت کردیم به لطف خدا گفتیم یه موج مثبتی هم روانه این دیار مجازی کنیم خلاصه... 

دیگه مطمئن شدم تقریبا تمام حس و حالم به درون خودم برمیگرده و نوع ارتباطم با اطرافیام... هروقت دلم گرفته ست قبلش یا دعوایی با کسی داشتم یا بحثی بوده که روانمو بهم ریخته و خلاصه خودم با خودم مشکلی ندارم... 

خداهم لطف کردن درهای رحمتشو علی الحساب برامون باز کردن اساسی... قبلا هم باز بودااااااااااا ولی الان حسابی تر شده... امیدوارم این ضرب المثل هرسالی که نکوست از بهارش پیداست در مورد امسال ما صادق باشه و جیبی پرپول نصیبمون کنه... از اونجایی که حسود نیستم ایشالا نصیب شماهم کنه... 

و امااااااااااا آهنگ اینو می خونه: 

مگه نمیدونی عیده، مگه نمیدونی عیده 

دیروز که گذشت، امروزو ببین 

امیدت بخدا باشه ،دیگه غصه نخور  

فردا روشنه، امیدت بخدا باشه 

ازلطف الهی همه جا عطر محبت پیچیده 

دوباره سال جدیده 

هردعای خیره ، دعاکن توی این لحظه ها برسی به آرزوت، آره عیده 

دعاکن واسه ی اونکه دلش از بدی های زندگی سوخته 

اون مادری که یه عمره واسه ی عزیزش چشم به در دوخته

مگه نمیدونی عیده، مگه نمیدونی عیده 

تو دل تک تک هرکدوم ازما پره عشق و امیده 

مگه نمیدونی عیده، مگه نمیدونی عیده  

از برکت دستای خدای مهربون روزی رسیده

احساس من اینه تقدیر همینه تو این سال جدید پربشه از مهر و محبت دلاتون  

 بهلهههههههههههههههههههه حالا اگه کسی فهمید چیه آهنگش ممنون میشم بگه چیه و ازکجا میشه پیداش کرد من جایی شنیدم فقط... کلا وقتی دل آدم روشنه همه چیز قشنگ تر به نظر می رسه... از ته دلم برای هرکسی می شناسم و نمی شناسم بهترین هارو می خوام... 

یه خبری چندلحظه پیش شنیدم که امیدوارم خیرباشه و خوشی همراهش... دعاکنید لطفا برامون  

دیگه همین دیگه گفتم یکم به جای انرژی منفی انرژی مثبت بدم شاید به این مجازیستانم سرایت کنه... باورکنین امروز که به چندتا وبلاگ سرزدم به صورت خاموش فقط متنهای تلخ، ناراحتی، دلخوری، غم و غصه دیدم... امیدوارم دلای همه شاد شاد باشه... 

تسلیت نوشت: آغاز دهه ی فاطمیه روهم به همه ارادتمندان تسلیت میگم... التماس دعا

 بعدا نوشت: به لطف سمانه جان تونستم آهنگو پیداکنم ولی اون لینک یافت نشد برام بعد سرچ کردم با اسم خواننده و نام آهنگ یافت شد به لطف گوگل اینم لینک http://www.tak-seda.in/article3038.html 

شهرام صولتی و شهیاد آهنگ مگه نمیدونی عیده

نظرات 6 + ارسال نظر
سمانه جمعه 18 فروردین 1391 ساعت 18:20 http://parastesh1.blogsky.com

سلام این آهنگ از شهرام صولتی و شهیاد هست
اینم لینک دانلودش
http://dl.mihanfars.com/Music/Mage.Nemidooni.Eyde-Shahram.Solati.Ft.Shahyad.mp3
فقط من نفهمیدم شما چطوری با یه دفعه گوش دادن کل آهنگ رو بلد شدید؟؟؟؟؟

سلاممممممممممممم
مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییی سمانه جان

بایه دفعه حفظ نشدم کهههههههههههههههه
یکی از وبلاگایی که خواننده خاموشم شنیدم بعد روم نشد اسمشو بخوام از نویسنده وبلاگ گفتم اینجا بپرسم بعد اگه کسی نمی دونست توی آخرین مرحله برم نویسنده وبلاگه بپرسم

که خب خداروشکرررررررررررر فهمیدم
مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

جزیره جمعه 18 فروردین 1391 ساعت 20:05

سلام
بابا منظورت اهنگ شهرام و شهیاد بود؟
اینو که من داشتم.دانلود نکنیاااااااااااااااااااا من دارمش.
خبری چندلحظه پیش شنیدم که امیدوارم خیرباشه و خوشی همراهش... دعاکنید لطفا برامون

اینی که گفتی یعنی چه؟ها؟

پ ن پ آهنگ من و... بودش
دیررررررررررر فهمیدم دانلود کردم

حالا میگم بهت دیگه عجباااااااااااااااااااااا
تو دعا بکن دیگه
بگو خدایا هرچی به صلاحشونه نصیبشون کن و اینا هرچی که خیره ایشالا

باید بگم بهت حتما فضووووووووووووووول؟؟؟

[ بدون نام ] جمعه 18 فروردین 1391 ساعت 20:06

خیلی بی ربط خواستم بگم قیافه شهیاد چه تو دل بروئه.

خیلی بی ربط بود ولی باش
اوهوم خوبه
خوش برو روئه
مبارک صاحابش باشه

قبلا از صداش بیشتر از الان خوشم می اومد
یادمه عاشق یه آهنگش بودم حتی به شدت

[ بدون نام ] جمعه 18 فروردین 1391 ساعت 20:08

خیلی بی ربط خوستم بگممن عاشق صدای این خاهر و برادرم. اصن یه وضعی

کدوم خواهر برادر اون وقت؟

جزیره جمعه 18 فروردین 1391 ساعت 22:17

راستی اگه تونستی برام اهنگ این برنامه ی قویترین مردان و گیر بیار

خودت گیر آوردی دیگه
به منم بده دیگه
باشه دیگه؟

سحر یکشنبه 20 فروردین 1391 ساعت 16:35 http://acnc.mihanblog.com/

سلام ..
خوشبحالت .من که خیلی وقته یه اهنگ درست حسابی که روحیه مو عوض کنه پیدا نمیکنم ..
عکسه چه نوستالژی داره ها !

سلامممممممممممممممممم سحرجون

ایشالا که زود زود زود به چیزی که دنبالشی برسی
نه کلا اینکه آهنگ مورد علاقه پیدا کردم بحث نیست، شاید از همین آهنگ دو روز دیگه بدم بیاد به خاطر سبک خوندنش مثلا...
اینکه خوشم اومده حس میکنم بیشتر به خاطر روحیه م باشه و البته یکم هم مفهوم و مضمون آهنگ...

نوستالژیش چه جوریه خو مگه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد