ღღ هر ترانه یک بهانه ست واسه باتو ما شدن ღღ

حیاط خلوتی دوستانه و حرف هایی از جنس سکوت...

ღღ هر ترانه یک بهانه ست واسه باتو ما شدن ღღ

حیاط خلوتی دوستانه و حرف هایی از جنس سکوت...

عیـــــــدتون مبـــــــــــــارک...

 

نوروز باستانی 1391 همگی مبارکــــــــــــــــــــــــــ 

امیدوارم سال پرکت و خوشی رو پیش رو داشته باشید، یک سال پراز سلامتی، آرامش، امید و خلاصه آرزوهای خوب براتون آرزو دارم... 

روز اول عید داشتم به این فکر می کردم که دهه هشتاد برای من سال دانشگاه بود، مدرسه بود، موفقیت های ریز و درشت بود، فوت برخی از عزیزانم بود، تولد اعضای جدید بود، ازدواج خیلی ها بود و دقیقا آخر آخرش هم آشنایی من با کسی که اگه خدا بخواد دهه نود میشه دهه ی شروع زندگیمون، باهم بودنمون و خلاصه یک سری اتفاقای قشنگ دیگه... 

یهو یه حسی بهم گفت دهه هشتاد دهه ی 20 سالگیت بود و الان دهه نود میشه دهه ی 30 سالگیت و ته دلم خالی شد، ازچی نفهمیدم، ولی حس می کنم ترس از بزرگ شدن بود، برعکس دهه هشتاد که آرزوی بزرگ شدن و داشتم الان ترس از بزرگ شدن دارم، به همون نسبت که من بزرگ می شم، کسایی که برام خیلی عزیزن هم بزرگ تر می شن و وارد دهه 60 سالگیشون حتی و اینجاست که ته دلمو یه غم بزرگ می گیره، دوست ندارم حسمو بگم ولی از خدا می خوام سایه ی همه پدر مادرها بالای سر بچه هاشون باشه 

نمی تونم خودمو جای دختر 23 ساله ای بذارم که مادرش دقیقا آخرین روز از سال 90 به زندگیش پایان داد و هیچکس نفهمید دردش چی بود که خواست زودتر از این دنیا بره و بچه هاشو تنها بذاره، اما می تونم بفهمم چقدر سخته آخرین روز سالت بشه روز مرگ عزیزترین کست، اولین روز سالت بشه روز خاکسپاریش و تموم سالت بشه یاد و خاطره ش، هنوز نمی دونم زندگی چی می تونه به روز آدم بیاره که صبرت تموم بشه و رفتن و به موندن ترجیح بدی... 

امیدوارم برای همه این دهه، دهه ی خوبی باشه، دهه ای که با پایانش ،یک قرن زندگی تموم میشه و برای ما شاید بودن در یک قرن دیگه اگه عمری باقی باشه، تجربه ی جدیدی از زندگی باشه( همه ش هم شد باشه باشه

خلاصه عیدتون مبارکــــــــــــ دیگه

نظرات 7 + ارسال نظر
جعفر جمعه 11 فروردین 1391 ساعت 10:08 http://www.iranfuni.mihanblog.com

سلام دوست عزیز
سایت بسیار زیبایی داری جا داره بابت سایت زیبات بهت تبریک بگم
من مدیر وب سایت ایران فانی هستم
اگه مایل به تبادل لینک هستید مارا با نام
پایگاه سرگرمی ایران فانی
لینک کنید و به ما خبر بدین تا شمارا لینک کنیم
با تشکر

www.iranfuni.mihanblog.com

افسانه جمعه 11 فروردین 1391 ساعت 11:05 http://gtale.blogsky.com

سلام
عید شما هم مبارک

سلام
مرسی
عید شما هم مبارک

nazgol جمعه 11 فروردین 1391 ساعت 15:21 http://khoneyenazgol.blogfa.com

سلام شریفه عزیزم
ایشالله که سال خوبی داشته باشی و زندگی خوبی رو درکنارش داشته باشی :-**
ممطئن باش دهه 30 ترس نداره خیلی هم خوبه ..حس بزرگ شدن خیلی حس خوبیه .تجربه اش کردم

سلاممممممممممممم نازگل جونم
مرسی عزیزمممممم
ایشالا ایشالا
توکل به خدا
امیدوارم دههی 30 دهه ی خوبی باشه، ظاهرش که میگه باید خوب باشه ولی.............................
مرسی بابت مهربونیات عزیزم

ری را جمعه 11 فروردین 1391 ساعت 19:23 http://narenjestaan.persianblog.ir

دهه سی دهه ی خوبیه نگران نباش
تازه اول راهی
بهتره خوش بین باشیم و برای هم انرژی مثبت بفرستیم
انشاء اله که همیشه قلبت آروم باشه

چی بگم ری را جون...
اول راه که اینه وای به روز بقیه اش...
خیلی بده هااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا توی این سن که اول جوونیه انقد آدم دلش گرفته باشه...
هی وای من...

مرسیییییییی عزیزم...
ایشالا که سال خوبی داشته باشی

سحر دوشنبه 14 فروردین 1391 ساعت 21:44 http://http://acnc.mihanblog.com/

سلام ...
سال نو مبارک ...البته که دیگه قدیمی شده !!
چه عجب سری به خونه خودتون زدین خانوم خانم ها ..!
چقدر تلخ ...خدا بهش صبر بده ..
من که هنوز ده بیست سالگی ام ..

سلاممممممممممممممممم سحر جون
چقد خوشحال شدم اسمتو دیدم
واقعا شرمنده
حس و حال نداشتم و ندارم...
الانم که اومدم نمیدونم چی شده که اومدم
یه جوریم اصلا...
هی
ایشالا همیشه توی ده بیست سالگی بمونی اگه دوسش داری
قربونت برم عزیزم

جزیره پنج‌شنبه 17 فروردین 1391 ساعت 14:30

باشه باشه


الان قانع شدی؟
آفرین دختر خوب

منم که دراز گوش مخملی هستم باورکردم

کیانا پنج‌شنبه 17 فروردین 1391 ساعت 15:02 http://p4nt4lo0n.blogsky.com/

عیدت با تاخیر فراوان مباررررررررررررررررررررررررررررررررک ژوپی جااااااااااااااااااااااااااااااااان


مرسییییییییییییی عزیزممممممممممممممممممممم
عیدتو هم مبارررررررررررک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد