ღღ هر ترانه یک بهانه ست واسه باتو ما شدن ღღ

حیاط خلوتی دوستانه و حرف هایی از جنس سکوت...

ღღ هر ترانه یک بهانه ست واسه باتو ما شدن ღღ

حیاط خلوتی دوستانه و حرف هایی از جنس سکوت...

تولدم مبارک...

هه امروز نمیدونم چی باید بنویسم... سخته ادم برای خودش بنویسه... فقط دلم میخواد به خودم بگم خسته نباشی... خسته نباشی که زندگی کردی... خسته نباشی که به زمین ننشستی... خسته نباشی که سعی کردی آدم باشی... 

دلم می خواد امروز بچه باشم... امروز برگردم به دوران کودکیم... به همون خونه قبلی... روی تراس بزرگ خونه بدوم و مامان هی بگه نییفتیییییییییییییی... برگردم و بازم مادر بزرگم باشه و من از طبقه بالا داد بزنم و صداش کنم اونم با همون لبخند قشنگش بیاد بغلم کنه... دلم خیلی چیزا می خواد امروز... حیف که گاهی وقتا بعضی نعمت های خدا رفتنی می شن... روحت شاد مادر بزرگ مهربونم... 

 امروز یه حس خوب دارم... علی رغم سال گذشته که شاد نبودم... امسال شاد شادم... شکر میکنم خدارو به خاطر داشتن عزیزانم کنارم... پدرم... مادرم... دوتا برادرهام... دوست مهربونم که از خواهر برام عزیزتره... و یک نفر دیگه که امسال اولین تولدمه که باهامه و از خدا میخوام تا وقتی هستم کنارم باشه... و دوستای خوبی که اینجا پیدا کردم و خیلی هاشون به لطف جزیره بوده... تن همتون سلامت عزیزانم... از خدا می خوام همیشه لبخند به لب ببینمتون... دلتون همیشه شاد... دوستون دارم... خدایا شکرت... 

امسال نتیجه زحماتمو دیدم تا حدی... این تولدم شادم... خیلی شاد... خدایا شکرت... به قول نگار عدد 22 دوست داشتنیه... من کلا اعداد زوجو دوس دارم... امسالم که 22 مین بهمن زندگیم رسیده... از خدا خیلی چیزا می خوام... امسال بیشتر از قبل حسش می کنم... امسال می خوام بهترین های زندگیمو برام رقم بزنه... برای من و برای تمام کسایی که برام عزیزن... 

...تولدم مبارک... 

نظرات 15 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 27 بهمن 1390 ساعت 10:33

سلام
عکست باز نمیشه دوست

سلام
چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
برای خودم که باز میشه که

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 27 بهمن 1390 ساعت 10:38

باز هم تولدت مبارک
ایشالله به همه ی ارزوهات برسی دوست

واقعا اولین کامنت بی ربط ترین کامنت شد

مرسی دوستم مرسی
منم برای تو بهترین آرزوها رو دارم
ایشالا ارشدمون هم جور بشه باهم

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 27 بهمن 1390 ساعت 10:39

راستی میدونستی عکس هدرت پریده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

باید اپلودش کنی.بعد درست میشه

نههههههههههههههههههههههههههههههه
نگوووووووووووووووووووووووو
من هدرمو می خوامممممممممممممممممممممممممم
خو برام درستش کن پس

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 27 بهمن 1390 ساعت 10:48

بابا دوباره اپلودش کن. مطمئنن هیشکی نمیبینه
با پیکوفایل اپلود کن

هررررررررررررررررررررررررررر

خیلی تنبلی یعنیاااااااااااااااااااااااااااا.بابا تو میبین من که نمیبینمش. تو خودت الان سیوش کن. بعد تو پیکوفایل اپلودش کن بعد جای این ادرس الان هدرت پیستش کن.
من عکستو نمیبینم اگه اپلود کنی و برام لینک اپلودشو بزاری من تو وبت درست میکنم

کدوم عکسو میگی خو؟؟
عکس پست تولدم یا هدر؟

عکس پست که یک عدد کیک شکلاتیه خو چیزی خاصی نیس
عکس هدرمو ولی میخوامممممممممممممممممممممممممممم
خو ندارم دیگه ازش
ازکجا بیارم عکس هدرمو
هی
من غصه

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 27 بهمن 1390 ساعت 10:57

الان مگه نمیگی وبلاگتو باز میکنی هدرو میبینی؟
خب روس راست کلیلک کن سیو و بزن. اون سیوی بک گراند از رو بزن. بعد اپلودش کن

حالا تا اینجاشو برو

من هدرو نگفتم خوووووووووووو
من عکس پستو گفتم
نههههههههههههههههههههههه منم هدرو نمی بینم خووووو
برام میل کرده بودی؟؟؟
باید تو میلم باشه

کیانا پنج‌شنبه 27 بهمن 1390 ساعت 12:52

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام ژوپی جووووووووووووووووونمممممممممممممم
تووووووووووووووووووووووووولدت مباررررررررررررررررک هم ماهیییییییییییییییییییییییییییییی
ایشاا... همیشه تنت سالمو عزیزات کنارتو دلت شاد و همه اینا باشهههههههههههههههههههه

کیانا پنج‌شنبه 27 بهمن 1390 ساعت 12:55 http://www.pantalo0n.blogsky.com

دسسسسسسسسسسسسسسس
دسسسسسسسسسسسسس
جیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــغ
سووووووووووووووووووووووووووووووووووووت
کــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــف
جیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــغ
آآآآآآآآآآآآآآآآآآ ماشاا...
بیا وسطططططططططططط
هووووووووووووووووووورااااااااااااااااااااااااا
قررررررررررررررررررررررر
قرررررررررررررررررررررررررررررررررررش بدهههههههههههههههههه
تولد تولد تولدت مباررررررررررررررررک
ژوپی بیا وسط این جزی که نمیاد
بیااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
اوووووووووووووووووووووووووووووووف
قررررررررررررررررررررررررررررررررر
قررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
ددددددددددددددددددددددددددددس
دددددددددددددددددددددددددددددددددس
مبارک مبارررررررررررررررک تولدت مبارررررررررررررررررررک
بیا شعمارو فووت کن که صدسال زنده باشی
تولد تولد تولدت مباررررررررررررررررررک

کیانا پنج‌شنبه 27 بهمن 1390 ساعت 12:57 http://www.pantalo0n.blogsky.com

ژوووووووووووووووووووپی منم عکستو نمیبینماااااااااااااااااااااااا

کیانا پنج‌شنبه 27 بهمن 1390 ساعت 13:15

دسسسسسسسسسسس
دسسسسسسسسسسسسسسس
دسسسسسسسسسسسسس
بیااااااااااااااااااااااااا ووووووووسط

جزیره پنج‌شنبه 27 بهمن 1390 ساعت 14:07

محموله رسید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/


در ضمن یه کامنت خصوصی هم واسه خودت بسازی خوبه آآآآآآآآآآآ.
ببین برو تو هدرت اونجایی رو پیدا کن که نوشته لینک های مفید. بر نامه نویسی شو دقت کن. باید به جای اسم مثلا:خرید شارژ، بنویسی کامنت خصوصی و به جای لینکش هم لینک کامنت خصوصی رو بزاری. قسمتای ثابت برنامه نویسی هم باید باشه
بقیه ی موارد رو هم پاک کن
اوگی؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 27 بهمن 1390 ساعت 14:07

ببخشید توی هدر نه، توی برنامه ی ویرایش قالب.

سحر جمعه 28 بهمن 1390 ساعت 18:41 http://acnc.mihanblog.com/

سلام ..
تولدت مبارک ..
چه خوب که شادی ...منم برای شادی تو شادم ...

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 11 اسفند 1390 ساعت 23:05

هدرت موبارک گوگولی

[ بدون نام ] جمعه 19 اسفند 1390 ساعت 13:33

سلام دوست
میدونم حالا حالاها نمیای سراغ وبلاگت،اون روزی که بیای دیگه خیلی دور شدیم از امروز، از الان، از حال و هوای من.

میدونی امروز یه حس بدی بم دست داد. یهو یه عرق سردی رو تنم نشست، از اونایی که وقتی شوکه میشم یا میترسم میشینه، یه بغض بدی لای گلوم گیر کرد. دوس داشتم گریه کنم.
امروز یه لحظه از خودم هم حتی بدم اومد، دوست امروز اصلا خوب نبود.
اصلا دوست ندارم کسی در موردم فکر بد کنه، به همون اندازه ناراحت میشم که یکی الکی در مورد فکرای خوب خوب میکنه،میدونی که همیشه دوس دارم ادما منو همونجور که هستم ببینن با تمام بدیها و خوبیهام
به حساب خودم داشتم به یه دوست کمک میکردم ولی شنیدن یه جمله شد مثه اب یخی که ریختن روم، خشکیدم یهو. میدونی که در چنین شرایطی بدترین فکرا بم هجوم میارن وقتی هم که هجوم میارن نمیتونم تحملشون کنم و تا حرف نزنم راحت نمیشم
حرف زدم ولی همه شو نگفتم. تمام جملات اصلیمو سانسور کردم و معادلشونو گفتم، حالم هنوز گرفته ست


خوشحالم وقتی این کامنت و میخونی اونقدر حالم تغییر کرده که به راحتی بت میگم،ای بابا بی خیال. تموم شد رفت،

[ بدون نام ] جمعه 19 اسفند 1390 ساعت 13:34

خوشحالم که ادرس وبلاگتو افراد زیادی ندارن و من توش میتونم راحت حرف بزنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد