ღღ هر ترانه یک بهانه ست واسه باتو ما شدن ღღ

حیاط خلوتی دوستانه و حرف هایی از جنس سکوت...

ღღ هر ترانه یک بهانه ست واسه باتو ما شدن ღღ

حیاط خلوتی دوستانه و حرف هایی از جنس سکوت...

6 روز دیگر...


اگر نمی رفتم
ما،
قشنگ ترین ضمیر دنیا بود شاید... 

یادگاری نوشت: نمیدانم چرا... !!
چشمانم گاهی بی اختیار خیس می شوند...
می گویند حساسیت فصلی است...
آری...!!
من به فصل فصل این دنیا حساسم 

... بی تو... 

- تویی که دیگر نمی خواهم باشی... 

من شاید خودخواه باشم، شاید مغرور باشم، شاید هرچیز بدی تو دنیاست باشم اما تو اگه خیلی خوب بودی، اگه خیلی عاشق بودی، اگه خیلی عزیز بودم، نمی ذاشتی پا بذارم رو دلم، رو دلت... 

اینا همه بهانه ان... 

بگو خسته شدی، راحت بگو، دور نزن... 

از ترحم متنفرم، از غرورت متنفرم، از اینکه بازم کوتاه بیام متنفرم، از کارت متنفرم، از مشغله هات متنفرم، از خونسردی هات متنفرم، از سکوت های بیجات متنفرم، از هرچیزی که فاصله انداخت متنفرم، تنفر که می فهمی چیه...؟! 

فقط 6 روز تا تولدم مونده، 6 روز تا شروع فصل جدید زندگیم، فصل 23 سالگیم، 6 روز دیگه 22 سال تمام از بهار زندگیم گذشته، 6 روز دیگه فقط مونده... 

با تقاضا نوشت: به این پست اصلا گیر ندید، همه اش هذیونه ، عصبی ام، کلافه ام، داغونم، پاچه همه رو گرفتم...

نظرات 13 + ارسال نظر
کیانا شنبه 22 بهمن 1390 ساعت 17:13 http://pantalo0n.blogsky.com/

سکوت میکنم به احترامت

من فدای این درک شعور بالای بهمن ماهیت

میسی عزیزم

[ بدون نام ] شنبه 22 بهمن 1390 ساعت 23:28

هووووووووووووووووووووووووی بچه احترام محترام در کار نیست.
میدونی که کچلت میکنم. پس عینهو ادم بیا بگو خودت

از نفر بالاییت یاد بگیر ادب داشتنو


هوووووووووووووووووووووی درس صحبت کن با مناااااااااااااا

من شنبه 22 بهمن 1390 ساعت 23:30

یه حساب کتاب ساده بلد نیستی؟؟؟؟؟؟
بچه که به دنیا میاد میگن 1 روزه،نمیگن یه ساله. از 68 تا 69، یک ساله، از 69 تا 70، دو ساله،......، همینجوری بگیر بیا تا از 89تا 90، میشه: بیست و دوساله. اوکی؟
نه 23.چرا اصرار داری خودتو پیر کنی اخه. 23 اگه باشی که دیگه ترشیدی هانی بدبخت


خب دیگه منم که گفتم 22 سالم پر میشه دیگه

تازهشم من پسبیدم به 69 درواقع میشه گفت 21 سالم پر میشه

تازهشم مامان بزرگ خودتی

خودتم بترشی ایشالااااااااااااااااااااا

آیکن فرار نداره؟؟

[ بدون نام ] شنبه 22 بهمن 1390 ساعت 23:32

امشب چه شبی بود. نه؟
چقدر خوب بود. ارومم کرده دوست. اینقدر ارووووووووووم.
بش اعتماد کردم دیگه. کم اوردم در مقابلش.
ثابت کرد کافیه بخاد،ثابت کرد خودش راهاشو بلده و نیازی نیست ما هی بش یاد بدیم،ثابت کرد هنوز هم همون خدایه

اوهوم
من که چند وقته بهش اعتماد کردم
من تلاشمو می کنم باقیش دست خودش
هرگلی زد به سرما زده دیگه
هی دوست

ماما مهربون یکشنبه 23 بهمن 1390 ساعت 23:22 http://midwife40.blogfa.com

سلام شریفه عزیزم.خوبی ؟تولدت پیشاپیش مبارک خانومی

سلامممممممممم عزیزم
خوبم شکر خدا
میسی میسی
خو شمام که بهمنی استی دیگه کیانااااااااااااا بیا بیا یه هم ماهی دیگه

عاشق بهمنم هاااااااااااااااااااا اصلا یه وضعیهههههههههههه

لیدوما دوشنبه 24 بهمن 1390 ساعت 19:05 http://azda.mihanblog.com

تولدت مبارک خانمی...
می فهمم چی میگی هر چند دلیلشو نمی دونم اما درک میکنم..

میسی لیدومای عزیز
دردناک بود
خدارو شکر بخیر گذشت
گرچه کاری نداشت همه چی تموم بشه و 100% اگه جلو نمی اومد تموم شده بود..........................................
بعضی وقت ها دل آدم می گیره...
و به قول معروف کنی دلتو همون کسی به درد میاره که عامل تموم شادی هات بوده.....
هی هی

من دوشنبه 24 بهمن 1390 ساعت 20:24

ای خداااااااااااااااااا چه مبارکی ای.تو این بی پولی.هررررررررررررررررررررررررررررررررررررر


بی شرررررررررررررررررررررررررررررررررف
شوما کادو هم ندادی عزیزی


دماغ پینیکیو و اینا نداره؟

من دوشنبه 24 بهمن 1390 ساعت 20:25

راستی بت گفتم من روز تولدت میخام برم یارقوز اباد امتحان ارشد بدم. تا یه هفته دیگه هم برنمیگردم. بعدشم که برگردم دیگه یادم رفته تولدتو

شما می تونی همین فردا کادوتو بهم بدی عزیزم
یه روز دیتر و زودتر نداره که
بعدم آدم روز دفاعیه متره ش اگه کادو بگیره خیلی شیرینه
هه ههه هههههههههههه

بعدم تو کی ارشد شرکت کردی بدون من؟
بگو تا خفه ت نکردم
زود
تند
سریع
بچه پروووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو

من دوشنبه 24 بهمن 1390 ساعت 20:26

راستی بت گفتم الزایمر (موضعی) گرفتم، هی یادم میره من کی ام،تو کی ای، اینجا کجاست، واسه همین یادم نمیاد تولدت کی هست


راستی بت گفتم من جدیدا یکم هاپو شدم؟
دندون تیز کردم برای کادوهام

ای کسانیکه کادوی تولد مرا ندهید ایمان داشته باشید پاچه تان گرفته خواهد شد و در عذاب خواهید بود تا روزی که کادو بستانم از شما

حالا خود دانی دیگه


ولی گذشته از شوخی همین که یادمی مرسی
ولی گذشته تر از شوخی کادو یادت نره

من دوشنبه 24 بهمن 1390 ساعت 20:27

راستی خشکه هم میشه حساب کرد؟
بعد میشه قسط بندی کنی

نه عزیزم نسیه نداریم
حتی شما دوست عزیز


من چهارشنبه 26 بهمن 1390 ساعت 23:54

اومدم شخصا دعوتت کنم بیای وبم

تولدت هم مبارک. کیک فراموش نشه

من شخصا ازت تشکر میکنم

جغله کوچیکه در منزل از دیشبه میگه کیک خامه ای
من میگم من دوس دارم خودم کیک درس کنم این بچه میگه نه
حالا موندم دیگه والا

بابا میگه بذار برم بخرم
مامانم میگه حوصله داری ها خودت کیک درس کنی

ولی من نییدونم چرا دوس دارم خودم درس کنم
کیک شکلاتی

نگار پنج‌شنبه 27 بهمن 1390 ساعت 00:51

تولدت مباررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررک
هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
جییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییغ
سوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووت
دسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
کی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی
جزییییییییییییییییییییییییییییییییییی بوسش کن از طرف من.از طرف منم کیک بخور.از طرف منم بهش کادو بده
از خدا میخوام امسال بهترین سال زندگیت باشه.به ارزوهات برسی.بعد اینکه چون 2 تا 2 جفت هم داری عشقتو پیدا کنی و اینا.خلاصه کلی حال کنی امسال.چون خیلی باحاله این عدد

میسییییییییییییییییییییییی عسیسمممممممممممممممم

دستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ


جزیره بیها ببین کیانا جونم چی میگه

مرسیییییییییییییییییییییی بابت دعای قشنگت
جفتمون کنارمونه فقط اگه خدا یکم کمک کنه زودتر زودتر شرایطمون بهتر بشه هم ما خوشحال میشیم هم بقیه


اوهوم اوهوم عدد 22 واقعا دوست داشتنیه
توام 22 ساله شدی کیانا؟؟

قربونت برم عزیزم

جزیره پنج‌شنبه 27 بهمن 1390 ساعت 10:09

خب چرا یه نیگا نمیندازی به اسم نویسنده ی کامنت؟نگاره نه کیانا.
ای بابا. نگار جان حالا بوس و باشه،کیک هم باشه ولی کادو رو دیگه شرمنده ام.

من شطرنجی می شوممممممممممممم
اخه میدونی چی شد
توی وب تو دقیقا قبل من کیاناست
بعد همزمان اینجارو هم جواب می دادم
بهد یهو قاطی پاتی شدش
اینجا هم گفتم کیانا
ولی قبلش دیدم که نگار بوداااااا

دیگه نه که خیلی ذوق دارم اینجوری شدم



نگارررررررررررررررررررررررررررررررر ببخشیددددددددددد عزیزم
مرسی بابات مهربونیت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد