ღღ هر ترانه یک بهانه ست واسه باتو ما شدن ღღ

حیاط خلوتی دوستانه و حرف هایی از جنس سکوت...

ღღ هر ترانه یک بهانه ست واسه باتو ما شدن ღღ

حیاط خلوتی دوستانه و حرف هایی از جنس سکوت...

یک پیروزی شیرین

اطلاعیه اطلاعیههموطنان عزیز تمامی کرک و پر بازیکنان و مربیان استقلال بعد از باخت فجیع به پرسپولیس ریخته.از تمامی هموطنان غیور و پرمو تقاضا میشود به این استمداد کمک پاسخ داده و تیمی رو از نابودی نجات بدن.هر تار موی شما آبرویی ست برای تیم مان
روابط عمومی استقلال 

 

 

فقط می تونم بگم جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ 

تبررررررررررررررررررررررریک 

تیم محبوبم در 10 دقیقه با10 بازیکن بازی 2 - 0 باخته رو 3-2 بردددددددددددددددددددددد  

 

 

و اما از این روزهای ننوشته همین بس که تمامش صرف پروژه هام شد و من بسیاری بسیار زیاد خوشحالم و خسته اندکی البته، حس میکنم تمام قوای جسمانیم به زوال رفته والااااا ولی با اینحال برای دو پروژه باقیمونده انرژی دارم شکر خدااااااااااااا 

به قول مادر عزیزمان قرار است بعد از پایان تحصیلات لیسانسمان به ما سکه بدهند البته این سکه با آن سکه حباب شده و اینا فرق داررررررررررررررررررررره، این سکه شامل 3 عدد ک می باشد: کوری ، کـَلی، کـُلی  

باشد که نجات یابیم از دست یافتیم به چنین سکه ای 

بعدا میام یک دل سیرررررررررررررررر می نویسم حالااااااااااااااااااااااااااااااااااا 

نظرات 4 + ارسال نظر
افسانه شنبه 15 بهمن 1390 ساعت 08:54 http://mosafere-tanha.blogsky.com

سلام خوبی؟
منم برد پرسپولیس رو بهت تبریک میگم
وبت قشنگه
خوشحال میشم یه سر بهم بزنی

فعلآ

سلام ممنون
بازخوبه لااقل اولین پستو یک نگاهی بهش انداختید
خوشحالم بودم که پست تبلیغاتی نداره بلاگ اسکای ولی گویا خیالم باطل بوده
اگه فرصت شد چشم

نگار شنبه 15 بهمن 1390 ساعت 12:55

نه مثه اینکه اینجا هم باید تحریم کنم.وب شازده و جزی که تحریم شد حالا اینجا.دیگه کی پرسپولیسیِ تهِ جدوله؟هاااااااااااااا؟برم اونم بتحریمم
بعد از مدتها با گاوبندی بردید حالا همتون اینجوری شدیدباشه باشه عِب نداره خو.گناه دارید


یه دوستی دارم هی میگفت واسه امتحانام دعا کن.منم واسه تک تکشون دعا کردم.بعد امتحاناش که تموم شد انگار امتحانای من تموم شده بود.انقد خوشحال بودممممم.حالا جریانه پروژه های شما دوتاس.انگار منم زیر بار این پروژه ها دارم له میشم.نه که منم اینارو قبلا تجربیدم واسه همین


نچ نچ نگارجان آبی بودی خبر نداشتم... نچ نچ... باورکن اگه پیروزی آخرم بشه ناراحت نمیشم ولی همینکه از تیم مغرور آبی برد انگار دنیا شادی تقدیم ما شد
جدا؟ رشته ت عملی بوده؟ گفتی و کردی کبابم... خستگی توی تنم موند ولی به خاطر گل روی دوستان.....................................

نگار شنبه 15 بهمن 1390 ساعت 12:57

وبمان را از جزی بگیر.وبمان هم سِکوریته.لینکو ایناno no
باتشکر

چشم عزیزم

کیانا شنبه 15 بهمن 1390 ساعت 14:11 http://pantalo0n.blogsky.com/

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام ژوپی جونم
هم ماهی
هم تیمی
هوووووووووووووووووووووووووووووورااااااااااااااااااااااا
قرمزتهههههههههههههه
خسته نباشی گلمممممم

سلامممممممممم کیانا جون
هم ماهی
هم تیمی
هورااااااااااااااااااااااااااا که قرمزی
چقدددددددددددد تفاهم
خسته ام کیانا جان
نذاشتن خستگیم در بره.............................................

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد