ღღ هر ترانه یک بهانه ست واسه باتو ما شدن ღღ

حیاط خلوتی دوستانه و حرف هایی از جنس سکوت...

ღღ هر ترانه یک بهانه ست واسه باتو ما شدن ღღ

حیاط خلوتی دوستانه و حرف هایی از جنس سکوت...

۲۷ روز دیگر...

دیروز فرصت نشد بنویسم ازبس پروژه ها زیاد بودن واقعا  

دیروز هم شکر خداااااااااااا روز خوبی بود... مجدد 14 صفحه ی دیگه از یک پروژه مضخرف به نام متره و برآورد پیش رفت و کلی کار ریز و درشت دیگه که از دیروزهم یه روز خوب ساخت... 

کلا به این نتیجه رسیدم که برنامه ریزی چیز خوبیه اگه بهش درست عمل بشه... قبلا بارها و بارها برنامه ریزی کرده بودم اما هیچ وقت به نتیجه نرسیدم بودم... الان هم دقیق نفهمیدم علت از چیه که کارها طبق برنامه پیش میره... شاید به علت حس و حال این روزهاست... شاید به خاطر چیز دیگه ای که در حال کشفش هستم... 

گاهی وقت ها روزها اینقدر استثنائی میشن که حتی عصرهای جمعه هم اذیتت نمیکنه وقتی تنها خونه ای... مثل دیروز... اونقدر سرگرم پروژه ها بودم که یادم رفت اصلا چیزی به نام غروب جمعه درحال گذره و من باید قاعدتا طبق جمعه های قبل حالم گرفته باشه... خلاصه اینکه سرگرمی چیز مفیدیه واقعا... به خصوص اگه اجباری نباشه و با دل و جون سرگرمت کنه جدا گذر زمان حتی حس نمیشه...  

دیروز شاید اولین جمعه ای بود که غروبشو اصلا حس نکردم...

------------------------------------------------------------ 

دیروز درس خاصی نگرفتم جز اینکه: همیشه برای خودم یک سرگرمی مفید داشته باشم که غروب های جمعه دلم نگیره...

نظرات 7 + ارسال نظر
من سه‌شنبه 4 بهمن 1390 ساعت 22:27

10 صفحه هم از من به اون پروژه ی مزخرف اضافه کن
کاشی کاری فقط شد 10 صفحه. حالا شیشه مونده

کیانا پنج‌شنبه 6 بهمن 1390 ساعت 11:40

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام ژوپی جااااااااااااااااااااااااااااااان
خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کجایی دخترررررررررررررررررررررر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دلمان تنگیده هاااااااااااااااااااا
بیا بنویس دیگههههههههههههههههه
بدووووووووووووووووووووووووووووو

سلامممممممممممممممممممممممممم کیانای گل گلاب
خوبمممممممممممممممممم و نیستم
سریک خروار پروژه بودم عزیزمممممممممممممم
دلم باورکن تنگ شده بوددددددد خیلی دلم می خواست بیام و سر بزنممممم ولی فرصت نمیشد واقعاااااااا
اومدممممممم دیگه
فداااااااااااااااااات

کیانا شنبه 8 بهمن 1390 ساعت 15:23 http://pantalo0n.blogsky.com/

ژوووووووووووووووووووووووووپی کجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


بغض نکن بهت نمیادددددددددددددددددددددددد

اومدمممممممممممم جون ژوپی

ماما مهربون دوشنبه 10 بهمن 1390 ساعت 21:20 http://mideife40.blogfa.com

سلام عزیزم.پس حسابی خسته نباشی

سلامممممممممممممممم مامای مهربون
مرسییییییییییییییییییییییییییییییییی
شماهم خسته نباشی خانوم دکتر

سحر سه‌شنبه 11 بهمن 1390 ساعت 00:59 http://acnc.mihanblog.com/

سلام ...
منم اینورزا کارم متره اس ...همکاریم پس ..
آره این گرفتاری های اینجوری خوبه ...

سلامممممممممم سحر جووووووووووووووونم
دلم برات یه ذره شده بودددددددددددددددد
واقعا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
متره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آی گفتی و کردی کبابم
آسونه هااااااااااا ولی واقعا وقت گیره
تا باشه از این گرفتاری ها باشه

لیدوما سه‌شنبه 11 بهمن 1390 ساعت 12:28 http://azda.mihanblog.com

چقدر خوبه که توی هر روزت دنبال یه درس می گردی...
سلام...

بلهههههههههههههههههههههه
و مهمترین درس تمام این دورانم اینه که:
زندگی هرقدرهم که تلخ بشه چیزایی هست که بتونه به زندگی امیدوارت کنه
حتی چیزای کوچیک

نگار پنج‌شنبه 13 بهمن 1390 ساعت 12:33

من اینجا را گم کرده بودددددددددددم
حالا پیدا کردممممممممممم
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
به به اینجا هم که چله نشینیه.
به به اینجا هم که مثه اونجا ول شده به امون خدا
به به اینجا هم که
از این 27 روزت 13 روز گذشته هااااااااااااااااااا


قربونت برم عزیزم که گم کرده بودی
خب اگه وبلاگ داری آدرستو بذار
سلامممممممممممممممممممممممممممممممممممم
به به یلههههههههههههههه .ل شده بود مدتی جانانه
بلههههههه می دونم نگارجان
خجالتم نده که خودم بیشتر ناراحت بودم ازاین خلف وعده به خودم
ولی واقعیت اینه خب تمام روزهام پربود از یک چیز: پروژه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد